Sport reklama

Máte představu kolik se průměrně zúčastní diváků hokejových, fotbalových, či florbalových utkání, běžeckých závodů nebo jiných kulturních akcí, jako je hudební festival nebo promítání filmové premiéry v kině? Účast Vašich potencionálních zákazníků jde do řádů tisíců, tak proč toho nevyužít a neoslovit je přímo v centru dění? Buďte s námi vidět na mantinelech stadionů, dresech sportovců nebo rovnou na televizní kostce nad ledem zimního stadionu, kde Vás divák nemůže přehlédnout!

Že je to málo? A co být rovnou vidět i v televizi? Sportovní utkání se vysílají online ve sportovních pořadech na ČT Sport, na webových stránkách HOKEJKA.CZ a TIPSPORT.CZ a co víc, fotografie z každého extraligového kola se objevují jak v celostátním, tak v regionálním tisku, jako jsou DENÍK SPORT, MF DNES, BLESK, PRÁVO, DENÍK a v neposlední řadě i na webových a facebookových stránkách sportovních klubů. .


Jednorázová reklamní prezentace v rámci vybraného utkání

  • Zobrazení video reklamy na multimediální kostce uvnitř arény – 1x v každé třetině + 1x v každé přestávce
  • Možnost doprovodného reklamního sdělení z úst moderátora utkání
  • Možnost realizovat vlastní tematickou přestávkovou soutěž
  • Možnost doprovodné akce v prostorách arény (rozdávání propagačních materiálů apod.)
  • Reklamní bannery uvnitř předzápasové pozvánky na webu www.piratichomutov.cz
  • Partner utkání získá dvě jednorázové vstupenky na klubové vip patro

Zpravodajství z každého utkání

  • ČT1
    hlavní zpravodajství ( 19:50 ) polední zpravodajství ( 12:00 ) studio 6 ( 6:59 – 9:00 )
  • ČT24
    zpravodajství během celého dne
  • NOVA
    hlavní zpravodajství ( 20:00 ) polední zpravodajství ( 12:20 ) odpolední zpravodajství ( 17:15 ) pořad snídaně s novou ( 5:55 – 8:55 )
  • PRIMA
    hlavní zpravodajství ( 19:10 ) odpolední zpravodajství ( 17:45 )